16 Ocak 2011

Barbie Bebeklerin Öldüren Cazibesi

::
Oakville Kadınlar Kulübü sunar:

Nazik kadınların
sosyopat günlüğü



"Beynimin nasıl çalıştığını ya da bu fikirlerin aklıma nereden geldiğini izah edemiyorum.

Herşey bir kamera ve gezi fotoğrafçılığına olan ilgiyle başladı, ama Tokyo'da bir oyuncakçı dükkanındaki adeta ulvi bir karşılaşma beni Japon minyatürlerinin gerçeküstü dünyasına sürükledi; oradan da onlarla anlatılabilecek öykülere. Bebeklerle çalışmaya başladıktan sonra onlarla yapılabilecekleri daha da sevdim, küçük bir jest ya da yer değiştirme binlerce cilde bedeldi. Ayrıca komik olduklarını da düşünüyorum. İşlerim herkese göre değil ama ben seviyorum."

-- Mariel Clayton

mariel clayton barbie kuvette cinayet

mariel clayton barbie gerilla

mariel clayton barbie kopuk banyosu yaparken

mariel clayton barbie aksam yemegi hazirlamis

Size de akıllı uslu Barbie bebeklerden artık gına gelmemiş miydi?

İlişkili Yazılar:

0 comments:

Yorum Gönder